Wednesday, January 2, 2008

Perasmian Blog

Dengan lafaz bismillahhirahmanirahim... saya nak rasmikan blog nie dulu...


Macam mana saya bermula dengan bidang nie pun saya tak tahu.. tapi besar kemungkinan setelah membaca banyak blog-blog berkaitan dengan Agro hati saya tergerak untuk melakukan sesuatu seumpamanya. Thanks kepada bakal sifu saya... Ms. Fatisha... kerana menerima penyertaan saya untuk kursus yang akan diadakan pada 5-6 Jan 2008... Saya tetap akan cuba hadiri kelas nie untuk menambah ilmu saya dalam bidang Penanaman Cendawan. Walaupun kursus yang diadakan jauh nun di Kajang. Nie List nama yang akan attend sekali:

Saya orang ke 26 tuu... Saya harap ini first step untuk menjengah ke dunia mushroom. Kalau nak tau lebih lanjut p lar sini:
http://siswazah-tani.blogspot.com/
Segala persiapan telah di buat.. Cuma cuti jerr yang belum apply. Actually company still lagi shutdown. Cuti tahun baru panjang.. dari 28 Dec 07 ~ 3 Jan 08.. So dah cuti panjang kalau tak der aktiviti mau jadi ular sawa... So nanti saya tunjuk apa yang saya buat sepanjang cuti ni...



No comments: