Tuesday, January 22, 2008

Rack Separuh Siap

Saya start demam hari sabtu hari tuu!!! ari ahad tuu buat skit2 jerr rack sempat buat dua rack waktu pagi.. ptg sabtu sampai isnin mmg saya tak dapat buat apa2.. tak larat sangat dah!! kena selsema.. mybe sbb suhu kat sini dah mula panas... dah masuk kemarau ( musim angin timuq). sampai hujung bulan tak salah saya... Ari isnin saya cuti satu hari pagi ni pun amik 1/2 day ponteng kerja.. blog pun tak dapat nak update... .....rasa ok skit sambung betukang sebelum masuk kerja pagi ni.. ni lerr kerja orang demam... Ari ahad tuu cam biasa .. kalau saya start bertukang.. mesti Pak cik omaq kalau dia dengaq dia mai tgk .. pas tuu dia akan tolong saya.... segan jugak duk ganggu dia... tapi dia nie mmg ringan tulang!! Abg zull pun sama... depa pakat 2 bagi idea... last 2 ader 2 jenis rack saya buat... nanti saya tunjuk gambor.. lupa lak nak amik gambor semalam.. orang demam!!



No comments: